Vítejte ve světě not
Musíte vidět...







Informační sdělení:
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
(u online plateb v momentě, kdy se o ní dozví)

Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě



1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné. Platnost obchodních podmínek od 1. 11. 2012.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu, či písemně na naši adrese.
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, hmotnost, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, v katalozích, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze, záručními listy a seznamy pozáručních servisních středisek je-li to pro daný druh zboží obvyklé. U použitého zboží je vždy uveden stav, v jakém se produkt nachází. Veškeré použité zboží je plně funkční a jeví pouze známky opotřebení obvyklé stáří a opotřebení produktu.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu. V případě, že zboží bude předáno přepravci (Česká pošta, GLS, Uloženka) a zákazník si jej nepřevezme, bude požadován poplatek za vynaložené náklady tzv. Smluvní pokuta (poštovné + balné + storno) ve výši 150Kč (310Kč v případě zásilky na Slovensko). V případě nevyzvednutí zásilky z Uloženky (osobní odběr), bude účtován poplatek ve výši 50,-Kč.

UPOZORNĚNÍ: Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Pokud nebude objednávka zaslaná na dobírku zákazníkem převzata, budeme požadovat uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši až 350,- Kč. Odesláním objednávky SOUHLASÍTE s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou vymáhány, včetně všech nákladů s tím spojených. Jako dlužníka vás také necháme zapsat do Centrálního registru dlužníků. Děkujeme za pochopení.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do 2 hodin zrušit a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby. V případě zrušení objednávky po delší době než je 2 hodiny, může eShop požadovat storno poplatek ve výši 150,-.

5) BALNÉ A POŠTOVNÉ, PLATBA

Objednané zboží vám zašleme prostřednictvím zásilkové služby GLS Českou poštou nebo vlastní dopravou. Vyzvednout si je můžete také ve výdejním místu Uloženka.cz . Platba probíhá dobírkou nebo předem na náš účet. Aktuální možnosti dopravy a plateb naleznete zde.

6) DODACÍ LHŮTA

Dodací lhůta je od 2-28 dnů, není-li uvedeno jinak. Zboží označené skladem je expedováno do 3. pracovních dnů.

7) VÝMĚNA ZBOŽÍ

V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu společně s originálem faktury. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

8) VRÁCENÍ PENĚZ

Do 14 dnů od data převzetí zásilky máte nárok na vrácení celé částky za zboží. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu společně s originálem faktury a číslem bankovního účtu na který má být částka zaslána.

9) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

U použitého zboží se reklamace nevztahuje na vady způsobené běžným používáním či povaze opotřebení.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Postup při reklamaci:

1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či písemně
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.


Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání

- zák. č. 40/1964 Sb., § 544-545 - občanský zákoník

- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů



Notovna.cz
Aleš Bořík
Bernolákova 1226/2
Praha 4
142 00

IČ: 734 45 606
DIČ: CZ8309152071

TEl.: 702 020 910
Email: info@notovna.cz